Готуємось до педагогічної ради
Рекомендації щодо складання доповіді
üЧітко сформулюйте тему доповіді.
üОкресліть мету і завдання доповіді, визначте коло питань, які вона має охоплювати.
üДоберіть необхідну для доповіді інформацію (зокрема приклади,
доказовий матеріал), опираючись на останні досягнення психолого-педагогічної науки та перспективний педагогічний досвід.
üПроаналізуйте рішення , ухваленні на попередніх засіданнях педагогічної ради, дотичні до теми доповіді.
üОзначте з огляду на тему доповіді різницю між сучасними
науково-теоретичними засадами та реальним станом діяльності
вашого дошкільного навчального закладу.
üОцініть з огляду на тему доповіді позитивний досвід у
діяльності педагогічного колективу вашого дошкільного закладу.
üВизначте з огляду на тему доповіді наявні недоліки у діяльності вашого
дошкільного навчального закладу та причини їх виникнення шляхом
аналізу:
питання ступеню участі у них педагогічних працівників;
освітнього процесу за визначеним завданням (ефективність та доцільність
планування; організація предметно-розвивального середовища;
роботи з дітьми тощо);
üПідберіть або створіть за потреби ілюстративний матеріал.
üСтруктуруйте доповідь у такому порядку:
переконливих прикладів, доказів);
üПеречитайте доповідь і викресліть у ній те, що, на вашу думку,
зайве, наївне, банальне, випадає з контексту, не несе корисної
інформації тощо.
üПереконайтеся, що зміст вашої доповіді граматично правильний,
Лексично багатий, синтаксично різноманітний.
ü Доберіть на тему доповіді кілька коротких ліричних відступів або
дотепних випадків із життя на той випадок, якщо слухачі стомляться,
втратять увагу, відволічуться тощо.
Рекомендації щодо виступів на засіданнях педагогічної ради
üБудьте ввічливими, привітними і доброзичливими, адже ви працюєте у колективі однодумців.
üДотримуйтеся затвердженого регламенту.
üВиступайте лише по суті питання, яке обговорюють.
üГоворіть стисло і коротко
üВитримуйте оптимальний темп мовлення.
üСтежте за правильністю вимови та слововживання.
üУникайте стеоретипних фраз.
üКонтролюйте жестикуляцію
üПоважайте думки інших учасників засідання
üКритичні зауваження висловлюйте обґрунтовано, тактовно, торелантно.
üСприймайте критику у свій бік як мотивацію до поліпшення власної діяльності.
üСвоєчасно реагуйте на запитання.
üЗавершуйте свій виступ конкретними пропозиціями.