М А Л Я Т К О

Відділосвіти Здолбунівської  районної державної  адміністрації

 Здолбунівський  районний методичнийкабінет

Дошкільний навчальний заклад «Малятко»

Мізоцької селищної ради

районного методичного об’єднання  

практичних психологів дошкільних навчальних закладів

24.02.2012р.

Смт.Мізоч

 

9.30. -10.00. - Зустріч учасників районного

                       методичного об’єднання

10.00. -10.10. – Ознайомлення з ДНЗ . Вітальне   

                         слово завідувача ДНЗ    

                         «Малятко» Лищун О.В.    

10.10. - 10.30.  Презентація  педагогічного

                         досвіду та кабінету  практичного   

                         психолога  ДНЗ  «Малятко»   

                         Максимюк О.Л.

10.30 – 11.30. Обґрунтування проблемної теми

                        методичного об’єднання  :

  • Теоритично
  • Практично
  • Керівництво проектною діяльністю педагогів дошкільного закладу.  Галяпа М.М., Бондар Л.М. –2011-№11-с.26-35
    • Казка як складова освітнього процесу.
  • Про користь чарівної казки: психологічний підхід. Верекса О.- 2010- № 10-с.63-68
  • Організація проектної діяльності у дитячому садку: творчі проекти . Веракса М., Веракса О. – 2010- № 2 – с.31-36

Організація проектної діяльності у ДНЗ

 практичний психолог ДНЗ «Малятко» Максимюк О.Л.            

Презентація проекту «Дивосвіт  казки» практичний психолог ДНЗ  Максимюк О.Л.- Вистава «Охайні звірята» .

Діти старшої групи . Вихователь Задоя Т.В., музкерівник Войтович О.В.

 - Фото – презентація .

11.30- 12.00.  Неформальне спілкування.

Література:

  1. Казкотерапія в роботі з дошкільниками.   

 Упорядник  Шик Л.А., Гаркуша Г.В., Тур Л.В., Рудик О. А. – Харків . Видавнича група «Основа»,  2010 .

 2. Метод проектів у діяльності дошкільного навчального закладу. Харків. Видавнича група  «Основа», 2010 –  с. 88- 102

 3. Плануємо залюбки. Орієнтовні розробки тематичних циклів. Книга 1 / Автори – упор.: Ю.С.  Манилюк, Л.І. Тищук.- Тернопіль: Мандрівець, 2007.-с. 103 – 122

 4. Проектні технології в ДНЗ .Упорядник Бураков Ю.Д. Харків: Видавнича група «Основа»  2009р.

 5. Публікації журналу «Вихователь - методист»:

   Кучеренко Ж.- 2010 - № 10 – с.59-62

   

ПОРАДИ   ПСИХОЛОГУ   В  РОБОТІ  НАД  ПРОЕКТОМ

  1. Ґрунтовно вивчити тему проекту.
  2. Під час складання спільного плану роботи з дітьми над проек­том необхідно підтримувати дитячу ініціативу.
  3. Зацікавити кожну дитину тематикою проекту, підтримувати її допитливість та інтерес до проблеми.
  4. Створювати ігрову мотивацію, спираючись на інтереси дітей та їх емоційний відгук.
  5. Спираючись на особистий досвід, вводити дітей у проблемну си­туацію, що доступна для їхнього розуміння.
  6. Дотримуватися принципу послідовності та регулярності в робо­ті над проектом.
  7. Під час роботи над проектом створювати атмосферу співтворчо­сті з дитиною, застосовуючи індивідуальний підхід.
  8. Розвивати творчу уяву і фантазію дітей.
  9. Творчо ставитися до реалізації проекту; орієнтувати дітей на ви­користання накопичених спостережень та власних вражень.
  10. Ненав'язливо залучати батьків до спільної роботи над проектом, створюючи атмосферу спільної творчості з дитиною.

Тактовно розглядати всі запропоновані дітьми варіанти  розв'язання проблеми: дитина має право на помилку і не повинна боятися висловлюватися.