Конспект традиційного заняття з фізичного виховання
«Зростаємо дужими»
Мета: заохочувати рухову активність дітей, учити виконувати вправи з гімнастичними палицями, формувати вміння тримати рівновагу, вчити виконувати стрибки в глибину на мат, вчити пересовуватися вгору та вниз по гімнастичній стінці, розвивати рухову творчість, вправляти малюків у виконанні імітаційних рухів під час гри «Вінні Пух і бджоли», виховувати доброзичливі почуття один до одного.
Місце проведення: спортивний зал
Інвентар: палиці (за кількістю дітей), 2 гімнастичні лавки, 4 мати, гімнастична стінка, атрибути до рухливої гри «Вінні Пух і бджоли»
Рухи |
Словесний коментар |
Методичні вказівки |
Дозування |
Вступна частина |
|||
Педагог зустрічає дітей, що заходять у зал. Діти самостійно шикуються в колону |
Вітаю в залі вас спортивнім, Заняття ми почнемо нині. Одне за одним станьте, дітки, Як завжди – чітко всі та швидко. Так, молодці! Часу не гаймо – Із крокування починаймо! |
||
Ходьба: - звичайним кроком; - широким кроком; - з високим підніманням колін |
Хто крокує рівно й швидко? Це веселі наші дітки! Широко тепер ступаймо, Ніжки далі відставляймо, Як ходить чапля пригадаймо – Колінця вище підіймаймо! |
Діти йдуть за спорт. інструктором, змінюючи способи пересування за його прикладом |
1 хв |
Біг у середньому темпі з переходом на повільний |
Щоб усе зробить ми встигли, Разом дружно всі побігли! Дуже швидко, не спішіть, Ледь повільніше біжіть! |
Спочатку темп швидкий, потім уповільнюється |
1 хв |
Ходьба |
Притомились я іти – Кроком будемо іти. Потихесеньку йдемо, Палиці ми беремо. |
Діти беруть палиці |
1 хв |
Фіз. інструктор звертається до дітей |
Наші дітки добре знають - Різні палиці бувають: І ціпки, і іграшкові, і маленькі рахункові, А для вправ спортивних звичні Палиці є гімнастичні! |
||
Шикування у дві колони |
Нумо, друзі, не лінуйтесь - У колони дві шикуйтесь, Бо наразі час настав Саме для спортивних вправ. |
Стежити за правильністю постави |
1хв |
Загальнорозвивальні вправи (з гімнастичними палицями) |
|||
1.В.п. – палиця внизу. Підняти палицю вперед перед грудьми - підняти палицю вгору - опустити палицю перед грудьми - повернутися у в.п. |
Звучить ритмічна музика |
Стежити за поставою дітей. Спина пряма, тулуб не згинати |
6-8 разів |
2. В.п. – палиця на грудях. Підняти палицю вгору - опустити її за спину на лопатки - знову підняти вгору – повернутися у в.п. |
Звучить ритмічна музика |
Темп виконання середній |
6-8 разів |
3. В.п. - ноги нарізно, палиця угорі. Нахил уперед – покласти палицю перед носками. Випрямитися, руки – за спину. Знову нахилитися, взяти палицю. Повернутися у в.п. |
Звучить ритмічна музика |
Ноги не згинати |
4-5 разів |
4. В.п. – ноги нарізно, палиця попереду. Поворот праворуч – повернутися у в.п., поворот ліворуч – в.п. |
Звучить ритмічна музика |
Руки прямі, витягнуті вперед |
6-8 разів |
5. В.п. – ноги нарізно, палиця внизу. Присісти на носках, руки з палицею витягти вперед. Повернутися у в.п. |
Звучить ритмічна музика |
Зберігати рівновагу |
8-10 разів |
6. В.п. – палиця на землі попереду, руки на поясі. Виконувати стрибки через палицю вперед-назад на двох ногах |
Звучить ритмічна музика |
Вправа виконується з поворотом |
6-8 разів |
Фіз. інструктор звертається до дітей |
Закінчили дітки вправи - Знов в одну колону стали. Час робить тобі й мені Різні рухи основні |
Діти шикуються в одну колону |
|
Основна частина |
|||
1.Ходьба по гімнастичній лаві 2.Стрибки з лави на мат 3. Лазіння до верхнього щабля гімнастичної стінки. Торкнувшись до нього, діти переходять на сусідній проліт і спускаються вниз 4. Рухлива гра «Вінні Пух і бджоли» |
Звучить ритмічна музика |
Проходячи перший раз - руки опущені донизу, другий – в сторони, третій – за голову. Стежити за рівновагою та поставою. Під час виконання стрибків зайняти позу плавця. Стежити за точністю виконання рухів Крок поперемінний, діти виконують вправу, пересуваючись одне за одним Дотримуватися правил гри |
Повторити3 рази Повторити3 рази Повторити3 рази Повторити 3 рази |
Заключна частина |
|||
Ходьба в повільному темпі з підніманням рук угору |
Звернути увагу на дихання |
2 хв |
|
Фіз. інструктор звертається до дітей |
Заняттю вже настав кінець, А кожен з діток – молодець! На все добре! |
Діти ідуть в групову кімнату |