М А Л Я Т К О

Конспект традиційного заняття з фізичного виховання

«Зростаємо дужими»

Мета: заохочувати рухову активність дітей, учити виконувати вправи з гімнастичними палицями, формувати вміння тримати рівновагу, вчити виконувати стрибки в глибину на мат, вчити пересовуватися вгору та вниз по гімнастичній стінці, розвивати рухову творчість, вправляти малюків у виконанні імітаційних рухів під час гри «Вінні Пух і бджоли», виховувати доброзичливі почуття один до одного.

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: палиці (за кількістю дітей), 2 гімнастичні лавки, 4 мати, гімнастична стінка, атрибути до рухливої гри «Вінні Пух і бджоли»

 

Рухи

Словесний коментар

Методичні вказівки

Дозування

Вступна частина

Педагог зустрічає дітей, що заходять у зал. Діти самостійно шикуються в колону

Вітаю в залі вас спортивнім,

Заняття ми почнемо нині.

Одне за одним станьте, дітки,

Як завжди – чітко всі та швидко.

Так, молодці! Часу не гаймо –

Із крокування починаймо!

   

Ходьба:

-         звичайним кроком;

-         широким кроком;

-         з високим підніманням колін

Хто крокує рівно й швидко?

Це веселі наші дітки!

Широко тепер ступаймо,

Ніжки далі відставляймо,

Як ходить чапля пригадаймо –

Колінця вище підіймаймо!

Діти йдуть за спорт. інструктором, змінюючи способи пересування за його прикладом

1 хв

Біг у середньому темпі з переходом на повільний

Щоб усе зробить ми встигли, Разом дружно всі побігли!

Дуже швидко, не спішіть,

Ледь повільніше біжіть!

Спочатку темп швидкий, потім уповільнюється

1 хв

Ходьба

Притомились я іти –

Кроком будемо іти.

Потихесеньку йдемо,

Палиці ми беремо.

Діти беруть палиці

1 хв

Фіз. інструктор звертається до дітей

Наші дітки добре знають  -

Різні палиці бувають:

І ціпки, і іграшкові, і маленькі рахункові,

А для вправ спортивних звичні

Палиці є гімнастичні!

   

Шикування у дві колони

Нумо, друзі, не лінуйтесь -                    У колони дві шикуйтесь,

Бо наразі час настав

Саме для спортивних вправ.

Стежити за правильністю постави

1хв

Загальнорозвивальні вправи (з гімнастичними палицями)

1.В.п. – палиця внизу. Підняти палицю вперед перед грудьми -  підняти палицю вгору - опустити палицю перед грудьми -  повернутися у в.п.

Звучить ритмічна музика

Стежити за поставою дітей. Спина пряма, тулуб не згинати

6-8 разів

2. В.п. – палиця на грудях. Підняти палицю вгору                           - опустити її за спину на лопатки      - знову підняти вгору – повернутися у в.п.

Звучить ритмічна музика

Темп виконання середній

6-8 разів

3. В.п. -  ноги нарізно, палиця угорі. Нахил уперед – покласти палицю перед носками. Випрямитися,  руки – за спину. Знову нахилитися, взяти палицю. Повернутися у в.п.

Звучить ритмічна музика

Ноги не згинати

4-5 разів

4. В.п.  – ноги нарізно, палиця попереду. Поворот праворуч – повернутися у в.п., поворот ліворуч – в.п.

Звучить ритмічна музика

Руки прямі, витягнуті вперед

6-8 разів

5. В.п.  – ноги нарізно, палиця внизу. Присісти на носках, руки з палицею витягти вперед. Повернутися у в.п.

Звучить ритмічна музика

Зберігати рівновагу

8-10 разів

6. В.п.  – палиця на землі попереду, руки на поясі. Виконувати стрибки через палицю вперед-назад на двох ногах

Звучить ритмічна музика

Вправа виконується з поворотом

6-8 разів

Фіз. інструктор звертається до дітей

Закінчили дітки вправи  -

Знов в одну колону стали.

Час робить тобі й мені

 Різні рухи основні

Діти шикуються в одну колону

 

Основна частина

1.Ходьба по гімнастичній лаві

2.Стрибки з лави на мат

3. Лазіння до верхнього щабля гімнастичної стінки. Торкнувшись до нього, діти переходять на сусідній проліт і спускаються вниз

4. Рухлива гра «Вінні Пух і бджоли»

Звучить ритмічна музика

Проходячи перший раз  - руки опущені донизу, другий – в сторони, третій – за голову.

Стежити за рівновагою та поставою.

Під час виконання стрибків зайняти позу плавця. Стежити за точністю виконання рухів

Крок поперемінний, діти виконують вправу, пересуваючись одне за одним

Дотримуватися правил гри

Повторити3 рази

Повторити3 рази

Повторити3 рази

Повторити 3 рази

Заключна частина

Ходьба в повільному темпі з підніманням рук угору

 

Звернути увагу на  дихання

2 хв

Фіз. інструктор звертається до дітей

Заняттю вже настав кінець,

А кожен з діток – молодець!

На все добре!

Діти ідуть в групову кімнату